Pengar på trav!

Kom hem vid tio tiden igår kväll. Hela danskvällen var inte lika jobbig denna vecka som förra. Det var bara otroligt kul, åh jag är riktigt glad över att få dansa my love. Känns som att det blev riktigt bra när Hanna delade upp dansen i olika delar som vi dansar. Jag och Elin (EE) ska dansa första och sista delen och det känns riktigt bra, behöver bara öva in hur vi ska komma in på sista delen.


Idag är himlen täckt av moln, precis som igår men då lyckades tillslut solen komma fram och det blev riktigt skönt, kunde promenera både till och från dansen. Idag känns de dock inte lika lovande, på "vädret" se de att de även kanske skulle bli regn. Hoppas i alla fall att de blir uppehåll så man kan gå.


Var nyss på ica kvantum och hämtade ut min trav vinst. När jag fyllde år fick jag det i present utav Mathias. Han hade tippat på travet åt mig och jag lyckades då vinna 84 kr. Inte så mycket kanske men otroligt kul. Nu ska jag se till att planera kvällens danslektioner. Efter ikväll kommer det dröja länge innan jag får gå iväg till en danslektion igen för nu tar vi påsklov i en och en halv vecka. Känns lite konstigt men jag ska se till att koreografera en massa under lovet, så det kommer ändå passande.


Kommentarer
Postat av: Elin

elinarna + Hanna = EHE ;)

2009-04-08 @ 14:04:26
URL: http://guttelvikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0