Dagens goda gärning

 Dagens tvättande medförde sig en god gärning. Måste först bara säga att tvättmaskinerna här nästan alltid krånglar på ett eller annat sätt men idag (än så länge) har de fungerat bra. Åter till min goda gärning... när jag nu sist gick ner till tvättstugan stod ett helt gäng (bestående mest av äldre) och funderade över det nya digitala bokningssystemet som vi nu har fått. De hade inte riktigt förstått hur man skulle göra så jag tog mig då tid att försöka förklara för dem hur allting fungerade. Tummen upp för det!


Har för övrigt ett leende på mina läppar idag. Vissa småsaker kan verkligen få mig att må bra, hoppas att det var meningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0