Det känns tomt ibland

Sitter nu och slötittar lite på Let´s Dance och vissa gånger stör jag mig extremt mycket på musiken. Visst det är väldigt bra och trevligt med live musik men ibland låter det verkligen inte bra, sången gör sig inte helt rätt alla gånger om man säger så.


Måste även säga att för en gångs skull känner jag mig lite ensam ikväll. Brukar annars tycka att det är ganska skönt att få vara själv ibland, samla mina tankar och bara göra som jag vill. Men ikväll känner jag mig alltså lite sällskapssjuk, ringde även till pappa och tänkte ifall att jag kunde åka dit men så blev det inte, dem skulle bort ikväll. Jaja så jag åkte hem igen och hyrde även med mig en film, ska man vara ensam så ska det kännas ordentligt... Hyrde i alla fall The sisterhood of the traveling pants 2, vet inte riktigt varför jag valde den men har sett ettan innan så jag hoppas den inte är allt för dålig, får återkomma om det senare. Ja jag måste erkänna att amerikanska ungdomsfilmer är mina favoriter (skratta inte) men visst jag gillar alla typer av filmer men en kväll som denna då man inte orkar tänka så mycket utan bara vill kunna slappa lite passar en sådan film perfekt. Eller hur?


Måste även passa på att tacka min trainee Mathilda som jag har på fredagarna, hon gör verkligen ett bra jobb och hon anstränger sig bra, lär sig alltifrån vad alla eleverna heter till hur dem arbetar. Hoppas att du lär dig och snappar upp några smarta saker från mig.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Säg till om filmen är bra! :) Första filmen har jag sett miljoner gånger, alltid lika bra. ;)

2009-01-23 @ 21:23:27
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0