En helg i Växbo!

Ja då var jag hemma i min lilla lägenhet efter en helg hos mamma i underbara Växbo. Möttes dock i dörren av en massa disk och annat trams som bara låg överallt. Så jag har då städat en massa och även burit ner en del saker till förrådet. Fattar inte att jag har så mycket saker, får nästan inte plats, åh dessa garderober är ju inte direkt anpassade för att någon i överhuvudtaget ska kunna bo här. Men jag håller ut, det går faktiskt riktigt bra, jag trivs ändå. Men till hösten hoppas jag på förändring, flyttar antagligen ifrån Bollnäs då.

Lördagen ägnade jag mig åt att busa en massa med Robin innan vi såg på Körslaget. Weehee Bollnäs tog sig till final, det var det inte många om hade räknat med för några veckor sedan. Typiskt nog kommer jag att missa finalen på lördag för jag ska åka till Stockholm och gå på musikal. Åh självklart vill jag heller det men jag får väl se till att sms rösta i pausen eller så!


För övrigt har det snöat hur mycket som helst hela dagen, det spelade nästan ingen roll hur mycket Nisse körde fram och tillbaka med traktorn och skottade det var ändå massor överallt. Lite mysigt med all sö är det ju allt och Robin älskar att vara ute då... men när man ska köra bil på oplogad väg och måste hoppa över en hög av snö för att komma in är det inte lika kul. Det var lättare när man var liten och obekymrad, allt var så enkelt. Nu tycker man bara att allt och alla ställer till problem. Nä men vad håller jag på och snackar om nu... jag är ju på bra humör idag, nu ska jag strunta i allt som tynger ner mig!


Hämtade förresten ut min mixer i fredags, fick den genom Hembakat. Ska kanske se till att prova den någon gång, kanske nu ikväll till Top Model repriserna på tv. Det är då skönt med söndagar. Söndagar är reprisernas dag och en riktig lyckodag för mig som dansar alla andra vardagkvällar i veckan då andra kan se på dessa program.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0