Förlåt Team Hanna!

Gick upp alldeles för sent idag, men jag var så otroligt trött. Känns som om jag har hamnat i en svacka just nu och det är inte kul. Skulle vilja ha lite mer energi och glädje av någon just nu. Men tillslut kom jag i alla fall upp, började med att titta på sista avsnittet av OC säsong 2 och började även lite smått att titta på tredje. Vilken bra serie det var, jag menar jag var verkligen helt fast i serien då den gick och kan fortfarande ha samma känsla kvar nu. Men självklart är säsong 1 den bästa.


Efter en del koreograferande tog jag mig (fortfarande trött och ganska nere) upp till heden för HDT lektion. Väl där uppe ändrades min inställning helt, ja dans och underbara människor har verkligen den effekten på mig. Jag fick nu glädje och energi till och med så mycket energi att det räckte till vuxen. Vuxengruppens glädje och energi kan man leva på i timmar (om inte dagar). Kul även att det nu är fixat så man äntligen kan få beställa dressar, både till dansoteket och HDT. Jobbigt bara att nu har jag en massa energi så sent på kvällen och innan jag kan sova måste jag varva ner lite, vilket i sin tur betyder att jag kommer att lägga mig sent och vara trött och slut imorgon ända tills kvällen danslektion. Detta börjar nu bli en ond cirkel som på något mirakulöst sätt måste brytas.




Föresten om Team Hanna inte kan sin koreografi så bra på lördag är det delvis mitt fel. De ville låna danslokalen nu ikväll men jag hade ju min lektion så... oj då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0