Hm…

Min fot är lite ur form om man säger så. Har ont och det ställer till problem, blev tillexempel tvungen att stå över dagens workshop för att jag inte orkar dansa på den för mycket och ikväll har jag mina två grupper så dem måste jag se till att prioritera. Typiskt, de hade varit riktigt kul att vara med men visst det är bättre att vila, nästa vecka kommer det att bli hur mycket dans som helst, massa workshops, vanliga lektionerna plus att jag ska iväg till skolan i Alfta och undervisa afrodans på deras kulturdag.


Måste bara säga att nu när det har gått 21 dagar på det nya året håller jag fortfarande mitt nyårslöfte. Jag bestämde mig för att sluta knäcka i mina fingrar som jag har gjort i ca två år (helt onödigt att jag började). Trodde aldrig att det skulle gå eftersom det har blivit som en vardags grej, jag har liksom gjort det utan att tänka på det. Men nu har jag alltså börjat tänka extra mycket på det och även slutat. Får ta och återkomma om detta nyårslöfte och se om jag fortfarande håller det. Har ni några nyårslöften? Hålls dem fortfarande eller är dem brutna?


Kommentarer
Postat av: Kristin

Men va tråkigt med foten! :( Hoppas den blir bättre snart!

Lycka till med nyårslöftet :D

2009-01-21 @ 18:02:25
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Tobias

inte? ja bra är den :D:D

2009-01-21 @ 19:15:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0