Ljusnan

Ja då var man tydligen i tidningen då! Har hela dagen gått och fått kommentarer så som "Såg din rygg i tidningen idag" och jag förstod självklart att det var från gårdagens arbete på Alfta skolan. Under ett av mina pass dök nämligen en snubbe från Ljusnan upp, ställde några frågor och knäppte några kort. Trodde dock inte att något skulle var med men det blev visst så.


Denna dag:

Sov ut ordentligt, ja jag struntade i tvätten mådde alldeles för dåligt kändes nästan som feber ett tag. Var iväg till Heden för att gå på workshop mellan 13-15, var riktigt kul och jag kände mig lite piggare efteråt. Var sedan hem och åt innan jag for upp till Heden igen för mina två ungdomsgrupper. Åh efter dem mådde jag bara ännu bättre, va mycket energi man får av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0