Massa snö och Körslaget

Precis hemkommen från dagens simtur och jag ser ut som en snögubbe. Ja när vi kom ut från sporthallen hade det börjat snöa en massa och inte tar det slut där inte... nä utan det blåste som bara den. Nästan så att man blåste bort och det blev då lite jobbigt att gå (åh jag har ju sjukt nära hem) i detta väder. Det slutade faktiskt med att jag gick baklänges nästan hela vägen hem för då slapp jag få all snö i ansiktet. Simturen var för övrigt riktigt skön. Skönt också att bara få snacka ut alla mina tankar med någon och sedan kunna släppa dem lite.





 Nu ska jag snart åka iväg till mamma i Växbo och bara ta det lugnt. Äta god mat och heja på Team Hanna (ringa som en tok) i Körslaget, tänk om Bollnäs skulle gå till final det vore riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0