Nytt år ny blogg

Ja just de, nu finns jag här. Nytt år ny blogg, tänkte det skulle vara kul att prova på något nytt. Känns som att detta är lite mer personligt och jag hoppas att jag ska kunna göra fler uppdateringar är förut.



Kan börja med att säga att jag idag har anmält mig till Högskoleprovet, det är verkligen dags att göra det igen, hoppas dock på ett högre resultat detta år, hm... undrar hur det kommer att gå.



Kvällen har spenderas uppe på heden med HDT lektion för Hanna, gick faktiskt riktigt bra idag även fast jag kände mig lite seg idag plus att min förkylning som någon lyckades ge mig för ca 2 veckor sedan fortfarande är kvar. Men inte deppar jag ihop för det... nä tvärt om jag dricker en massa te med honung och citron. Dansa måste jag ju göra ändå, har inte tid att vila det får jag göra en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0