Stockholmshelg!

Ja då var jag hemma igen. Igår tog jag tåget ner till Stockholm där Maria mötte upp mig vid stationen. Gick en stund på stan innan vi mötte upp Ylva, tillsammans tog vi en fika/lunch innan Ylva skulle iväg och jobba. Var trevligt att träffas en stund, det blir alldeles för sällan. Efter att ha sagt hej då till Ylva fortsatte jag och Maria shoppandet ett tag innan vi åt middag och sedan gick på bio. Efter lååååång betänketid och funderingar fram och tillbaka betstämde vi oss i alla fall för att se Twilight. Den var riktigt bra, det var en spänning genom hela filmen så man tappade aldrig intresset för att se klart den. Efter filmens slut väntade bara den långa resan ut till Kaggeholm och Marias hem.


Idag hann vi inte göra något speciellt, vi tog det lugnt och kollade på Körslaget reprisen (helt otroligt att Bollnäs fortfarande är kvar och sjukt att Team Wells åkte ut) innan det var dags att åka in till centralen för lite mat innan tåg gick hem till Bollnäs igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0