Tack Hanna!

Bjöd Helena på lunch idag, det blev pastafjärilar/ kassler gratäng i ugn, riktigt gott blev det! Känns som om det var längesedan vi sågs även fast det var förra veckan, men mycket har hänt. Vi har alltid massor att prata om det ta aldrig slut. Men det är väl så med vissa, man har ett visst antal personer i sin närhet som man skulle kunna vara med typ jämt och ändå ha massor att prata om. Men sen finns det även dem som man har svårare att prata med, oftast känns det så bara för man inte känner varandra ordentligt. Jag tycker att det ibland kan vara svårt att just träffa folk om det just blir såkallad "pinsam tystnad", allt blir liksom extra jobbigt fast det egentligen absolut inte behöver bli så. Man kan ju prata om vad som helst men ändå händer det att man blir helt tom, helt tom på ord. Med vissa människor är det skönt att vara tyst, bara ligga och fundera och samtidigt höra den andra andas. Man fylls av lugn och en viss trygghet.


Min fot ställer förövrigt fortfarande till lite problem. Jag är glad över att vi hade floorstyrka (så jag kunde vara med utan att belasta foten) idag på HDT för resten av lektionen blev jag sittandes, känns inge bra. Men det är väl i alla fall bättre att sitta en lektion och sedan kunna dansa ordentligt nästa vecka, så jag tror jag gjorde ett smart val. Ett stort tack även till Hanna L som gav mig skjuts hem efter träningen så jag slapp gå så långt med min fot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-22 @ 23:03:02
Postat av: Tobias

ja, typ till knäna :D

2009-01-22 @ 23:03:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0