Tankar som spökar

God morgon, eller god förmiddag kanske passar bättre in just nu. Själv har jag varit vaken ett tag, ska nämligen snart iväg till badhuset och simma lite med Helena. Ska bli skönt att få röra på sig nu när det blev så lite i veckan på grund utav min fot. Simning är ju då bra i alla fall för då behöver jag inte belasta min fot lika mycket.


Igår kväll/natt hade jag riktigt svår att somna, mina tankar bar flög iväg. Det blev nästan jobbigt, det kändes som om allt kom upp igen. Trodde ett tag att jag hade släppt allt och vill fortfarande tro det, med det är kanske inte sant. Hur som helst så gjorde dessa tankar att det tog en evighet för mig att somna igår. Hoppas att Helena kan få mig på bättre humör nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0