Vilka dagar!

Har haft fullt upp nu dessa två första dagarna av vecka 5. Gårdagen spenderades mestadels uppe på Heden, först på förmiddagen var det workshop med Danshögskolan. Det var verkligen jätte kul och det gick ganska bra med min fot. Klockan ett var det sedan dags för att se dem som höll i workshopen i en riktigt bra föreställning. De hade gjort om Svansjön (hade kvar storyn men ny musik och dans) och kallade den istället för "Sagan om en skön svan" fyndigt, eller hur? Följde sedan med mamma på stan innan jag blev tvungen att hämta alla dansgrejer hemma för att åka upp till Heden igen och ha vuxengruppen. Kunde dock inte dansa så mycket då men de jobbade på riktigt bra och det var skönt att observera en gång, känns som om jag har ännu bättre koll på gruppen nu.


Idag klev jag upp tidigt igen, eller ja tidigt och tidigt i vanliga fall om man pluggar eller jobbar är det väl normal tid men för mig som annars bara jobbar kvällar var det tidigt. Körde i alla fall iväg till Alftaskolan. De hade temadag idag och jag fick åka dit och undervisa i afrodans. Det gick helt okej många gjorde riktigt bra ifrån sig. Efter Alfta blev det en snabb hemvisit för mat innan jag hade streetgruppen. Även dem jobbade på bra idag, hade även några nya elever denna gång.

Imorgon har jag tvätt klockan 7.00 helt sjukt. Får se om jag kanske struntar i det, har varit sjukt trött nu dessa mornar. Det beror väl på när jag går och lägger mig ikväll, för en gångs skull kan jag ju titta på top model.


Måste förövrigt säga att även Alfta tar det här med Körslaget på allvar. På deras "Välkommen till Alfta" skylt har det även satt upp "Vi röstar på Team Hanna" kul, undrar hur det går för dem på lördag.


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :) ska försöka ha det superduperbra :D

2009-01-27 @ 19:03:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0