Familjemiddag!

Det blev en trevlig middag på strandresturangen med god mat. Synd bara att inte Ida och Selma kunde följa med. Jag var sedan bara tvungen att åka upp till Granberg en liten sväng och hälsa på min lilla söta syster. Hon har blivit så stor nu, tiden går alldeles för fort. Känns lite tråkigt att flytta nu när hon växer som mest. Jag har ju i alla fall turen att kunna åka hem från Örebro när jag vill, Maria däremot kommer missa en massa då hon är borta ett helt år i usa. Men hon får ju vara med om en massa annat istället som jag tror kommer vara otroligt bra för henne.

     



























































Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅ Nu ser man ju att hon är en Hultgren!:)

2009-07-20 @ 23:04:17
URL: http://elinhu.blogg.se/
Postat av: maria

oj nu blev det fel det är ju från mig! :P

2009-07-20 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0