Grillnatta 27 juli 09

Ja då helt plötsligt fungerar mitt internet igen, mysko... men jag passar väl på att anväda det då!

Gårdags kvällen spanderades alltså på stan. Grillnatta, sommarens tradition är ju ett bara ett måste! Mysigt var det och jag träffade en massa härliga människor som jag längtat efter! Kvällens mest använda replik var nog ändå: Jag såg dig borta vid Erik Segerstedt! Haha, ja hela stan samlades självklart på tingshustorget och såg på uppträdandet av Collinis, Erik och Hanna(!). Lyckas även detta år att ringa till pappa och Ida i precis rätt tidpunkt och fick en grillbiljett utav John, tackar tackar!



Efter tre veckors regn visade sig äntligen solen där av det otroligt fina motljuset.


Jag var bara tvungen... Bakom Ida syns Nina Söderquist vinnaren av West End Star och en utav de tävlande i årets Melodifestival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0