Ta aldrig i en död igelkott

Har varit med Helena nu nästan hela eftermiddagen. Bjöd henne på födelsedags fika på krokanen, Helena fyllde ju år igår, stort GRATTIS! Vi satt nog där inne längs av alla, ett utav borden som vi hade koll på bytte personer minst fyra gånger under den tiden vi var där. Efter den långa fikan gick vi till Åhlens där jag köpte min riktiga present till Helena, boken "Låt den rätte komma in" blev det. Nu ska jag snart iväg på familjemiddag, tråkigt nog har Ida blivit sjuk så det blir bara jag, Maria, Albin, Jona och pappa. Men vi får ta en ordentlig middag en annan dag, äta ska man ju ändå alltid göra.

Angående rubriken fick jag höra världens (eller ja kanske inte men nära på) äckligaste berättelse, sann var den också. Uscha säger jag bara, man får nästan kräkreflexer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0