Vilken show men Britney skärpning!



Måste bara säga att gårdagens Britney konsert var helt fantastisk. Vilken show. Alla dansare och akrobater var verkligen helt underbara. Men var fanns Britney? Ja visst hon var på plats och bytte snabbt och smidigt kläder inför nästan varje nummer men hennes gnista var inte där. Lite synd kanske men vad kan begära av en "världsartist" egentligen?! Jo jag hade nog velat se ännu mer Britney. Kanske var det så att hon försvann i mängden av de otroliga akraobaterna? Ja kanske är de en bedrift av Britney, att lyckas försvinna...

Men jag är ändå mycket nöjd över gårdagen, hela dagen var riktigt trevlig. Önskar bara att jag hade en riktig kamera med mig och inte en usel mobilkamera. Men, men man får ta det som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0