Ännu en vecka…

Ja då har ännu en vecka snart lidit mot sitt slut, tiden går galet fort fram. Igår kväll var jag som sagt barnvakt åt albin och Jona. Det gick bra dem är så snälla så... men jag var så otroligt trött så när pappa och Ida väl kom hem vid tio tiden skjutsade de hem mig och jag var tvungen att gå och lägga mig direkt. Åh sov gjorde jag, riktigt länge och skönt var det! Under natten ändrades även tiden till sommartid, det är ju i alla fall ett tecken på att vi är på väg mot sommaren! Jag längtar verkligen dit, hoppas på massor av fina och underbara stunder. Men om jag tittar ut från mitt fönster nu så är det verkligen tråkigt, bara massa slask och inte ens solen har velat visa sig idag, hela himlen är fylld av moln.


Idag har jag varit ganska duktig, jag har plockat en massa här hemma. Slängt en hel del massa skräp som jag på något sätt alltid lyckas spara på. Så nu ser det faktiskt helt okej ut här. Måste bara se till att dammsuga åh så innan fredag, för då får jag ju lite besök! Resten av denna dag ska jag bara ta det lugnt och titta på några repriser av de program som jag missat under veckan pga. allt dansande.

Kroatien, längtar dit igen. Sol, bad, trevliga människor och framför allt riktigt härligt väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0