Dans förlänger livet!

Ja man kanske brukar säga att ett skratt förlänger livet. Men jag måste då bara säga att genom allt mitt dansande får jag glädje och igår skrattade jag så mycket som jag inte gjort på länge. Allt började som vanligt, jag åkte upp till heden för att ha mina två grupper. När första gruppen övade på den nya koreografin (de ska göra rörelser i en fyrkant runt varandra) blev det lite komplikationer. Två av tjejerna lyckades krocka med varandra... visst de kan ju hända men när det hände för andra gången, på exakt samma sätt med exakt samma ansiktsuttryck kunde jag inte hålla mig. Jag bröt ut i ett otroligt skrattanfall, fick nästan ingen luft och kunde verkligen inte sluta. Allt urartade i att hela gruppen skrattade åt mig för att jag inte kunde sluta skratta och det tog tid innan jag kunde samla ihop mig och vi kunde fortsätta med danslektionen. Andra lektionen var också rolig men inte lika humoristisk, men det skänkte mig i alla fall massor av energi. Dagens hdt lektion var väldigt givande, personligen skulle jag behöva öva mer på spanska dansen, missade ju hela genomgången, måste se till att få hjälp av någon. My love behöver finslipas en massa, känner nu att jag hittat grunden men tekniken är inte där ännu, öva, öva, öva!


Måste även tillägga att hela hdtgänget missbrukar Ben & Jerry´s, vi är helt tokiga!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Nejdå, vi är inte tokiga! Som Hanna sa: Vi förtjänar det. ;)

Och du, jag menade inte phish food, jag menade bohemian raspberry. Den är god!

2009-03-13 @ 08:44:20
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0