Energikick!

Kvällens danslektion blev helt klart över förväntat. Allting började redan från första stund jag klev in genom danslokalens dörr. All energi var redan på topp, Hanna och Peter dansade omkring med väldig energi och de smittade direkt av sig på mig. Åh vilken härlig känsla det är att få, det måste nästan vara den bästa, att få dansa i grupp med underbara människor! Lektionen i sig var också riktigt bra. Först floorpass kund dock inte göra alla övningar pga. min otroligt jobbiga (och onödiga!) sträckning på insidan av benet. Efter en timmes liggandes på golvet blev de direkt upp för att dansa. Först körde vi fullt ut i "Harder to breath" och weehee överlycklig blir jag över att få dansa den (Åh Kristin, jag säger bara antingen ingen av oss eller båda två!). Därefter fortsatte vi med porom (måste verkligen få till mina händer!), cancan och tillslut även dark road. Åh hela kvällen har varit helt perfekt, tack för att ni alla är med och gör den så underbar! Tillsist ska jag även säga (åter igen!) tack, tack, tack till Hanna och hennes familj som gör att jag lyckas få lyx skjuts hem ibland!


Torgshow ht.08


Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, såklart det är vi två! :D

2009-03-05 @ 21:59:18
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Nea

Tack själv hörrudu, och jag håller verkligen med. Vi har en riktig toppengrupp!

2009-03-05 @ 22:21:38
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0