Ett val att göra

Ja nu finns dessa utbildningskataloger hemma hos mig. Ett val måste göras... vad ska jag göra? Vad vill jag egentligen? Vart någonstans vill jag? Kommer jag att välja rätt? Är det här det jag vill göra för resten av mitt liv? Eller kommer jag att ändra mig? Passar det här mig? Varför gör jag detta nu? Ja hur många frågor som helst spökar i mina tankar just nu, har i alla fall ett tag till på mig att bestämma mig. Men tänk om allt blir fel, tänk om inget fungerar... ja chansen finns ju men då är det väl meningen, eller? Ja just nu känner jag i alla fall för samma sak som jag känt för hela året. Ja jag tror jag har bestämt mig... hoppas allt kommer att fungera, vill att allt ska bli bra!

Kommentarer
Postat av: Nea

Åh, min mamma är designprofessor på Mittuniversitetet! Skitsnygg skola :o

2009-03-04 @ 17:28:06
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0