Helgen

I fredags åkte jag hem till mamma efter barngruppen. Satt och målade en massa med Robin sedan blev det Let´s dance, skönt att Elisabeth åkte ut nu är det verkligen de bästa kvar. Vet inte riktigt vem jag tycker ska vinna.


Igår, lördag var först jag och Lisa iväg till badhuset och simmade en liten stund. Därefter åkte vi hem till henne, ja Lisa fyllde förövrigt år igår, grattis! Senare på kvällen kom även Camilla, Per och Fia. Vi åt tårta och kollade (självklart) på melodifestivalen, vann gjorde Malena Ernman med "La Voix".

Tyckte det var helt okej, ville absolut inte att Caroline af Ugglas skulle vinna så man kan ju säga att jag är väldigt tacksam över svenska folkets röster. Men det var en jämn final, det var nästan svårt att veta hur det skulle sluta med många bra nummer. Själv gillade även Måns, synd att inte han fick mer röster av publiken...
Efter melodifestivalen spelade vi "rappakalja" ett riktigt roligt sällskaps spel där man ska försöka hitta på den bästa förklaringen på olika ord och händelser. Efter spelet blev det nattinatti!


Idag, söndag ska jag iväg ock hälsa på pappa. Ska se till att kolla in Albins rum som är omgjort, åh sedan är det ju så skönt att bli bjuden på mat. Det är ju så tråkigt att laga mat till sig själv hela tiden, mycket roligare när man har någon att laga tillsammans med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0