Onsdag 25 mars

Att göra:


§ Besöka tandläkaren

§ Koreografera, samt planera kvällens lektioner

§ Laga mat

§ Danslektioner gånger två uppe på heden


Samt vara glad över den lilla lön som dagen till ära kommit in på mitt konto!



Uppdatering av dagen:


Har varit till tandläkaren och fått ännu en tid på skärtorsdagen kl. 8.00 (!). Gick även till Åhléns och köpte mig en pärm, register och en hålslagare, så nu en del av eftermiddagen har jag sorterat ut alla mina papper. Allt finns nu på rätt ställe, riktigt prydligt. Eftermiddagen har alltså blandats med detta papperspysslande, koreograferade, planerande av danslektionerna och matlagning. Allt har gått i bra tempo så nu har jag en lite stund över att bara ta de lugnt innan jag ska iväg till heden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0