Onsdag

Har idag besökt tandläkaren eller rättare sagt tandhygienisten. Har aldrig riktigt gillat att gå dit men nuförtiden känns det helt okej, min tandhygienist är faktiskt riktigt bra och man känner sig trygg över att vara där. Efter att ha strosat omkring på "stan" ett tag promenerade jag hem genom tunneln, måste bara säga att jag stör mig så mycket på vädret just nu, bara massa slask och is överallt och plus att det snöar, när ska detta egentligen ta slut? Ska det vara snö ska det vara snö, inte såhär då snöhögarna blivit helt bruna... nä nu vill jag ha vår, vårkänslor, massor av sol och ny energi! Väl hemma möttes jag i alla fall utav alla mina (100st!) bilder, snabb leverans och riktigt billigt, betalade endast 29 kr för frakten, då kan man ju lugnt säga att det var värt de. Framkallade en hel del olika bilder, alltifrån tågluffen, dansbilder, studenten, balen och en massa annat. Nu borde jag köpa något snyggt album och sätta in dem i, får se till att återkomma med hur det bli med de, har fortfarande inte klistrat in alla mina bilder från Tysklandsresan som min estetklass gjorde i tvåan... hm vågar inte ens räkna efter och se hur längesedan det var, borde fixa dem nu någon gång men allt är hemma hos mamma, ja, ja, jag får väl se till att hämta dem något tag. Ikväll ska jag återigen upp till heden och dansa en massa med mina två underbara grupper, hoppas allt går bra vi måste öva in en massa nytt nu.


Grattis, ha en riktligt bra dag...


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja precis! Nu nu nu! :)

2009-03-11 @ 21:18:02
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0