Söndag!

Var verkligen kvar i Växbo hela helgen, det var riktigt skönt att få vara där ett tag. Maria åkte dock tillbaka till Stockholm på söndagen, jag var kvar. På eftermiddagen åkte jag, mamma, Robin och Nisse upp till Arbrå och gick på bio, Bolt! Det var en mysig liten film (jag gillar faktiskt de nya animerade filmerna) men det enda jag kan tänka på när det är en tecknad/animerad film är rösterna till karaktärerna. Jag kan nästan bli helt galen om jag inte kommer på vem som har rösten. Det gick ganska bra denna gång och jag hade koll på de flesta.


Kan sammanfatta helgen som riktigt lyckad, jag har haft det riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Leia

Fin header!

2009-03-03 @ 11:40:15
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tack! :) ja, jag hade konfirmation så jag kunde inte komma... :(

2009-03-04 @ 11:29:52
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0