Städning, bilder och dans

Har idag städat hela förmiddagen och ändå blev det inte riktigt bra, skulle behöva vända upp och ner på varenda sak här inne men det har jag verkligen inte tålamod till. Så ja, jag får nog ta och nöja mig med hur det blev. Har sedan även beställt hem en massa kort från Fujidirekt som jag nu ska få framkallade, de hade ett sådant bra erbjudande, 100 st. kort gratis man behöver bara betala frakten, hur bra är inte de?! Ska nu snart iväg upp till heden och dansa hela kvällen, hoppas på att bli smittad med en massa energi för all energi jag hade försvann med all städning... men bara man kliver in i danssalen brukar hela kroppen laddas om på nytt, så jag ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: Tobias

2009-03-10 @ 11:06:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

ja samma här :D

2009-03-10 @ 11:06:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0