Vårsol + massa snö?!



Ja förra helgen då jag var och besökte pappa (åh alla andra!) uppe på granberg var det otroligt vackert vårväder, solen sken och man kände verkligen att våren var på väg. Tog även dessa vår bilder direkt från trädgården, små blommor som ploppar upp är väl verkligen ett tecken på vår, eller?! Jaja vi fick i alla fall nästan en vecka av fint väder och min cykel (som står utomhus) såg inte lika ledsen ut längre åh jag tänkte att snart är all is borta och jag kan cykla runt överallt igen...

men, men ack den som drömmer sig bort. Nu i söndags började det snöa och när jag vaknade upp igår (måndag), var det ett vit snölandskap som visade sig framför mina ögon. Uscha!! Cykeln såg nu återigen ledsen ut... men idag har vi i alla fall haft fin vårsol och snön börjar återigen smälta bort, åh vi får ännu en gång vandra omkring i detta slaskväder. Tur nog visar sig solen, solen gör mig glad och ger mig energi. Hoppas på att den stannar kvar, åh att all snö försvinner helt!


Nu ska jag ta och äta lite innan det bär av till heden för dagens danslektioner, streetgruppen + hdt, ska bli skönt att få komma dit ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0