A trip down memory lane

Började dagen med pluggande på biblioteket. Helena kom sedan och mötte upp mig, vi vandrade omkring på stan en stund, mötte Totte och fastnade i stadens alla små hörn lite då och då.

Var iväg till bilprovningen och besiktade Helenas bil som gick igenom trots att ena blinkers lampan inte fungerade bak. Unga dumma tjejer ska inte ha bil?! Eller är det just därför som vi lyckas besikta en bil utan problem??



Åkte tillbaka till stan, fastade åter igen på gatan, denna gång med David. Det är alltid lika kul att höra om alla hans olika jobb. Sen blev det äntligen dags för det efterlängtade fikastunden. Satt nog på krokanen i två timmar. Pratade om allt mellan himmel och jord. Såg en viss barnfamilj och så satt Fredrik vid bordet bredvid. Det gjorde att jag kände mig precis så som jag gjorde då jag gick i högstadiet, lite för fnittrig om man säger så.



En helt underbar dag tillsammans med Helena som jag nu ska avsluta med att sy en liten sak till halloween. Hm.. jag undrar hur detta egentligen kommer att sluta.

Kommentarer
Postat av: anna

typiskt helena att klara sig igenom med fel på bilen, haha!

2009-10-29 @ 01:09:01
URL: http://talkmypantsway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0