Dans på torget!

Denna lördag har spenderats nere på stan. Jag, mamma och Robin gick omkring, shoppade lite och självklart hamnade vi på nk där vi fikade, jag åt en bröstbakelse där en liten del av priset gick till insamlingen för bröstcancer fonden. Jag köpte även ett rosa band (de du Agnes!). Vid klockan ett befann vi oss sedan vid Tingshustorget där dansoteket bjöd på sin höst show. Det var riktigt kul att få se dessa underbara dansare. Jag saknar er verkligen en massa men gläds åt att få se er dansa och utvecklas.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nea

Det var så kul att du kom! :D Men du, kan du skicka bilderna från ledarremixen till min e-mail? den du har här ovanför t.ex? :-) [email protected]. PUSS!

2009-10-11 @ 15:00:31
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0