Ersättnings buss

Vetenskapsteori föreläsning nr 2. Var faktiskt riktigt intressant och trots detta höll Agnes på att somna bredvid mig. Måste lära henne att dricka kaffe så blir det kanske lite bättre! :)

Efteråt cyklade vi hem till Agnes där vi sysselsatte vi oss med att sortera och organisera hennes alla smycken. Det var faktiskt roligare än det låter, jag gillar att trassla ut olika saker.

Väl hemma har jag nu upptäck en liten jobbig grej. Tåget som jag tänkte ta på söndag från Bollnäs till Gävle är ersatt med buss och dem kan nu inte garantera att man hinner med sitt anslutnings tåg. Så himla typiskt jag har ju liksom inte lust att bli fast i Gävle flera timmar och sen komma hem till Örebro sent på kvällen. Men som tur är har jag världens snällaste mamma som nu har gått med på att skjutsa mig till Gävle. Tackar tackar!

Lyssnar på Britneys nya låt, den är helt okej!


Kommentarer
Postat av: maria

mamma är bäst<3

2009-10-06 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0