Fin fredag!

Igår efter att jag och Agnes lämnat in tentat åkte vi ner till stan tillsammans med Sofia och David. Gick lite hit och dit och letade efter det ena och det andra. Sedan blev det full fart hemmåt. Fixa till smink, hår och kläder nu var det sittning som gällde. Alla var riktigt fin klädda och på borden var de riktigt "höstiga" bordsplacerings lappar. Underhållningen var stundtals riktigt rolig men maten var kanske inte den bästa. Efteråt blev det massa dansade på Kåren. Det var helt klart en riktigt rolig kväll som slutade med ganska onda fötter. Jag menar hur ofta är man på kåren i 7-8 timmar på en kväll?!

Måste även ta upp det här med Örebros nya bussar. Dem är riktigt söta faktiskt, "lila bussar som går på gräsmattor"!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att ni hade kul synd på maten !Själv har jag jobbat gick bra men det är många som är sjuk.Kramar Mamma!!!

2009-10-03 @ 21:53:38
Postat av: Göran

Snygg buss tycker jag, ha det gott gumman/ Kram farsan

2009-10-05 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0