"Han är ju inte svensk"

Min lilla syskon dag! Åkte först ner till Bollnäs och hem till pappa där jag myste med Selma, kasta boll med Jona och såg Albin gå hem helt själv från skolan. Åkte sedan förbi mitt gamla jobb på karlslund och sa hej, de var trevligt att träffa dem en liten stund. Därefter åkte jag till Rengsjö och hämtade Robin på fritids. I Växbo kommer kvällen att spenderas med familjen, mys med tacos och antagligen idol. Nu ska jag gå och spela memory.


Selma


Jona


Albin

Robin


Kommentarer
Postat av: maria

åå jag vill också mysa i växbo med tacos och LÖSGODIS!! hehe det önsskar jag mig i julklapp :)

kram och hälsa alla hemma och lycka till på barnvälsignelsen!! jag är med i tanken.

2009-10-09 @ 18:37:40
Postat av: Agnes

Elin "han är ju inte svensk"...undra vart den kommentaren kommer ifrån ;)

2009-10-09 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0