Ibland har även jag tur

Söndagen började riktigt bra med Melissa Horn på nyhetsmorgon. Hon är ju bara helt fantastisk, sjunger rätt in i mitt hjärta. Sedan var det dags för barnvälsignelse för Selma, det var riktigt fint. Åkte därefter upp till pappa där det bjöds på god mat och trevligt sällskap. I en väldig fart körde sedan mamma ner mig och A till Gävle och vi lyckades hinna med tåget till Örebro även fast det var ovanligt mycket trafik och vädret var emot oss. Tåg resan gick fort, tack vare sällskapet! Framme i Örebro hade vi också riktigt tur, för vi hann med bussen hem även fast tåget var försenat. Känner mig nu riktigt trött och ska snart gå och lägga mig, behöver verkligen sova, känns inte som om jag hann med det denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0