Jag är i tidningen!

Ännu en dag som har spenderats i skolan tillsammans med Agnes och Sara. Vi har nu skrivit klart våran rapport, endast några få ändringar ska göras. Åh det känns så skönt att nu ha två veckor på sig att bara läsa och förstå sig på kursen innan tentan. Nu är det verkligen bäst att jag skärper mig och verkligen pluggar speciellt när jag är i Bollnäs. Borde kanske sätta mig på biblioteket någon dag för att koncentrera mig ordentligt.

         

Jag är förresten med i nya nummret av Lösnummer, jag bara måste nämna det. Svarade på något mail för kanske en vecka sedan och trodde verkligen inte att mitt namn skulle vara med i tidningen, men tydligen så blev det så. Kul grej bara!

Nu är det Bataldens artikel som gäller, ska försöka hinna läsa den innan jag ska iväg och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0