Lyx Söndag!

Efter "Fin Fredag" och "Mys Lördag" kommer "Lyx Söndag". Jag, Frida och Therése tog bilen ut till Marieberg. Första stoppet blev IKEA. Fullt av massa barnfamiljer med barnvagnar och massor av kundvagnar. Det var alltså fullt av folk, så vi blev helt trötta i huvudet av att gå omkring där. Hittade i alla fall en massa användbart. Jag menar vem går ut från IKEA utan att ha handlat någonting?!

Efter IKEA fortsatte vi till själva köpcentrumet. Vandrade in och ut i alla dem intressanta butikerna. Det sjukaste är nog ändå att ingen utav oss köpte ett enda klädesplagg. Hur är det möjligt?! Vad gick snett? Men det var verkligen hur kul och trevligt som helst att åka iväg och shoppa lite, fika och äta god mat. En riktig lyx dag alltså!

 

Väl hemma har jag varit duktig åh skruvat ihop mina fynd från IKEA.


En efterlängtad skohylla



Åh en "avlastningshylla" som jag kan ställa böcker i har jag velat ha länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0