Ny månad!

Det är nu oktober åh höstens fina färger börjar visa sig. Har några små söta träd utanför fönstret och det ena har börjat få fina små röda blad. Underbart!

Känner att det inte går att göra så mycket mer på tentan just nu. Jag har använt alla fyra sidor, fyllt dem till max gränsen. Så nu kan jag inte lägga till något mer utan att ta bort något annat. Har i alla fall läst igenom den någon gång och känner mig ändå ganska nöjd med resultatet. Funderar dock självklart på hur mycket som kan ha blivit fel, jag menar på hur många olika sätt kan man tolka en fråga? Nä uscha! Nu ska jag sluta tänka på det. Vadå?! Det värsta som kan hända är ju att jag måste göra om den. Inte så kul kanske men det är ändå inte hela världen...

Tänker på dig, du underbara! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

ååå du underbara! Tack

Ja det är roligt när alla i familjen typ komenterar, snart börjar väl Jona med det är väl han som är bäst på att läsa och skriva än :P hehe



Hoppas det går bra med skolan iaf.

Tänker på dig!

Kram

2009-10-04 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0