Redan fredag!

Det känns som om veckan har gått sjukt fort fram, åh nu är det redan helg. Känns riktigt skönt. Ska försöka att plugga lite extra denna helg, om det är möjligt?!

Ikväll ska jag i alla fall iväg till Sara och spela spel. Det ska bli riktigt kul att bara ha en lugn och trevlig kväll tillsammans med några ur klassen. Det roligaste med att vara ca 113 st i klassen är ju att det alltid finns nya människor att lära känna. Jag undrar hur lång tid det tar innan jag kan allas namn!

Avslutar mitt inlägg med ett mode tips:
Det som absolut är "inne" just nu är box-whisker, det är nästan ett måste!

Kommentarer
Postat av: mia

ja du elin du kommer väl kunna det nästa gång vi pratar, du har ju inte så svårt med det där med namn! :)

2009-10-27 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0