Regn och åter regn

Tror att det är jag som bär med mig det tråkiga vädret. I Örebro regnar det nästan varje dag, det gör det inte i Sundsvall. Men när jag var där regnade det hela tiden. Åh nu i Bollnäs regnar det också. Jag är trött på detta tråkiga väder. Skulle vilja ha en mysig höst dag med massa sol eller möjligtvis lite snö. Snö ger ju i alla fall en mysig känsla.

Borde plugga men hittar ingen motivation. Tror att jag måste åka till biblioteket och plugga där. Här i Växbo hittar jag så lätt på andra saker istället för att läsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja kom hit här är det sol och värme (iaf vissa dagar) kanske det inte skulle bli det om du kom :P hehe lycka till med vädret. konstigt att tänka sig snö nu!! :P



KRAM

2009-10-27 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0