Snart blåser jag bort

Det känns som om hela dagen bara har gått iväg och att jag inte gjort någonting, men det har jag. Jag har tvättat, läst en av artiklarna och nu senast var jag iväg på sektionsmöte. Men ändå känner jag mig lat på något sätt just nu, vet inte riktigt varför. Får väl försöka ta tag i den andra artikeln så kanske det känns lite bättre.

Imorgon åker jag förresten upp till Bollnäs! Weehee, är riktigt taggad. Ska bli en rolig helg med barnvälsignelse, hela familjen och självklart dansotekets torgshow. Ska bli riktigt kul att se mina gamla elever och dansvänner när dem showar lite!

Moulin Rouge 


Kommentarer
Postat av: Nea

Nejmen vad kul! Välkommen hem igen :D

2009-10-07 @ 21:20:17
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0