Toppen!

Åh vilken toppen dag! Allt började med att vi fick redan på tentan. JAG KLARADE DEN! En sådan lättnad att nu kunna lägga första kursen bakom sig.

Vid fyra tiden åkte jag och Frida ner till stan, det var meningen att vi skulle hämta ut bio biljetter men SF hade inte öppnat. Vi gick då istället och fikade. Mysigt, mysigt!



Efter fikastunden åkte vi till universitetet och gick på faddermöte. Det var riktigt kul och just nu lutar det faktiskt åt att jag ska vara fadder till våren.

Frida och jag åkte sedan tillbaka till stan. SF hade nu öppnat och vi hämtade ut våra (8!) biljetter till Twilight + New Moon kvällen den 19 november. Ska bli så kul att först få se Twilight och sedan premiären av New Moon. Längtar, längtar det kommer att bli en toppen kväll!


Kommentarer
Postat av: Nea

Åh, ballt med New Moon... På MIN födelsedag! :D

2009-10-22 @ 21:16:45
URL: http://edithlinnea.blogg.se/
Postat av: Tobias

Älskar EH :D såg mysigt ut!

2009-10-22 @ 23:59:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0