Ett praktexempel på vad man inte ska göra när man åker tåg!

Höll nästan på att bli galen under tågresan upp till Bollnäs. En tjej pratade konstant i telefonen och det var inte i någon låg ton... jag kunde höra henne trots att jag hade musik i öronen. Åh sedan kunde hon inte sluta använda ordet: "jaje men". Alltså helt ärligt, hon sa det minst en gång i varje mening. Inte undra på att man började irritera sig på henne. Sedan gick det liksom för långt också när man inte kunde undvika att höra vilket samtalsämne hon pratade om...

Satt även fast på spåret i över en halvtimme pga. något godståg som var i vägen. Men som tur var lyckades jag hinna med mitt anslutnings tåg i Gävle så resan blev lyckad ändå!

Åh nu sitter jag här i underbara:


Kommentarer
Postat av: Frida

Det finns för många irriterande resenärer på tåg!

2010-10-24 @ 14:03:23
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0