Tack för hjälpen!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Först lite skola sen överraskningen till Emelie och avslutning på Kåren.

Väntar på bussen in till... ja Emelie vet inte alls!


Hehe, ja vi åkte i alla fall in till stan. Bjöd Emelie på god mat på Hellas och även på bio. Vi såg Himlen är oskyldigt blå. Den var faktiskt riktigt bra och jag tror att Emelie hade en trevlig kväll!

Vi avslutade sedan som sagt hela kvällen med en massa dansande på Kåren. Alla var utklädda till det ena och det andra!

Men det absolut sista jag och Maria gjorde den kvällen var att bära(!) min cyklel hem då jag hade glömt cykelnyckeln hemma! Hur dumt är inte det?! Men, men både vi och cykeln kom i alla fall hem utan några allt för stora problem!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja igår bar vi hem din cykel och idag fick jag skjutsa hem Marcus på pakethållaren.. Bara slit o släp ;-)

2010-10-31 @ 03:35:18
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

SVAR: tack så mkt :DD

2010-10-31 @ 12:54:23
URL: http://haidis.se
Postat av: maria

va den var ju super dålig!! :P

2010-11-01 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0