Hur många MMS brukar du få?!

Tror helt ärligt att det blev rekord igår i antal mottagna MMS till min mobil!

11.34 FRÅN: Pappa

"Full fart på buspalatset för grabbarna"
Jag ser dock varken Albin eller Jona... gör du???

11.49 FRÅN: Pappa

"Blev lite fika å glass"
Ja denna gång kan jag i alla fall se dem klart och tydligt!

14.39 FRÅN: Maria

"Blev modellsminkad :)"
Inte så lätt att se på mobilen men kul i alla fall!

20.52 FRÅN: Mamma

-saknar text...
Bild på Robins gips som jag efterfrågat i drygt en vecka!

Visst är det kul att få MMS istället för bara ett sms?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det händer mig bara ibland, haha.. Min bror skickade en bild på sin vinstlott på julafton. Han brukar också skicka bilder på döda djur han skjutit. Mindre kul =P

2011-01-30 @ 20:14:08
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Frida

Naw stackars robin!

2011-01-31 @ 10:50:20
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0