Har du köpt körkortet på Ica eller?!

Roadtripen tillbaka till Örebro var lika trevlig som på vägen upp till Hälsingland förutom att vi stötte på ett gäng dryga småpojkar. Vi övervägde tom. att ringa polisen på grund av all trafikfara de orsakade!

Hade det i alla fall super härligt i Växbo! Solen sken hela helgen och jag träffade Lisa hela fredagen. Fikamys på Lilla K, var på Åhlens sedan hängde vi hemma hos Lisas mamma. På lördagen kom pappa med familj ut till Växbo. Vi firade påsk och min födelsedag och sen på kvällen kom Helena och hennes kompis förbi. Vi spelade spel och hade det riktigt trevligt!

      

Nu är tanken att jag ska sitta med hemtentan som vi fick idag. Men de håller på att renovera grannens lägenhet och det enda jag hör är hhhhhhiiiigggggiiiiiiiaiaaaaaaaaa!!!! Kan inte ens höra vad jag tänker, håller på att bli TOKIG! Nu får ni SLUUUUUUUUTAAAA!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag känner med dig! Avsky renoveringar på Kotten!

2012-04-10 @ 19:54:46
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0