Hur ser du dig själv?

Hemtentan som ska vara inne ikväll gjorde jag klar igår förmiddag, ska bara skicka in den! Gårdagskvällen spenderades istället för plugg, på kårhuset där vi i 3(!) timmar lyssnade på kandidaterna inför KS valet 12/13. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska rösta i valet, måste nog ta mig en ordentlig funderare...

Nu kommer snart Maria över till mig, c-uppsatsen ligger fortfarande och skaver... Men, men tillslut kommer vi vara klara och våra handledare kommer inte ens känna igen den då vi har ändrat och analyserat om hela uppsatsen! I eftermiddag har vi föreläsning, hoppas att det blir intressant!



En sådan här tant tänker jag bli när jag blir gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0