Jesus var bra men Judas var bättre

Helgen spenderades i Stockholm tillsammans med mamma och Ulla på två musikaler. På fredagskvällen var vi på China teatern och såg Dirty Dancing. Kan meddela att just "dirty dancing" fått en helt ny innebörd efter att ha suttit på parkett och första raden. Såg in under alldeles för många kjolar den kvällen. Men musikalen var helt fantastisk och alla gjorde sina roller otroligt bra!



Begränsat benutrymme stod det på våra biljetter, vad anser ni om det:


På lördagen var vi först en sväng på stan. Jag shoppade som vanligt lite för många blommiga klänningar, men jag kunde inte låta bli att köpa dem när de skrek mitt namn! På eftermiddagen var det dags för musikal nr 2. Såg då matinéföreställningen utav Jesus Christ Superstar på Göta Lejon. Den var helt okej men måste ändå säga att jag är besviken, hade förväntat mig så mycket mer av den. Som tur var spelades rollen av Judas av en otroligt begåvad kille, han var sjukt bra. Ägde föreställningen och spelade i en klass för sig om man säger så!

                         

Lördagskvällen spenderades först på vår favorit resturang innan vi åkte hem till Ulla. Kollade på Dirty Dancing filmen (blev lite inspirerade från dagen innan) och gamla bilder.

Igår (söndag) åkte jag tillbaka till Örebro. Kom hem i så god tid att jag hörde av mig till Therése och vi tog en tur bort till Marieberg!


Kommentarer
Postat av: Therése

Myshelg! :) Ps. tycker alltid att det ser ut som London när man tar kort inne i teatern :D

2012-04-16 @ 21:21:01
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad kul det var att prata igår det behövdes verkligen! Saknar er så mycket!

2012-04-16 @ 21:48:22
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0