Charmen med yatzy

Har återigen upptäckt hur kul det kan vara att spela Yatzy. Ett sådant enkelt men otroligt roligt spel som jag inte spelat sedan jag och Lisa spelade som mest 08/09 uppe i Bollnäs.
 
Igår var min lediga dag helt fullspäckad. Började dagen redan klockan 8 och sedan fortsatte dagen bara i full fart med bland annat besök på vårdcentralen, simtur på Gustavsvik, rundvandring på Ikea, 11-kaffe på Marieberg, middag på stan och sen på kvällen var jag, Malin, Marie-Louise och Emelie på bio. Vi såg Magic Mike, filmen kanske inte direkt hade någon handling men vi fick i alla fall se snygga killar med snygga kroppar röra sig snyggt på en scen...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

OMG! They can rescue me anytime! (winking suggestively)

2012-08-17 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0