Semester i Opatija

Jag, Frida och Therése lyckades få semester samtidigt och bokade in en resa till Kroatien. Har njutit av sol, bad, glass och massa god mat. Nu känner jag mig redo för att forstätta jobba!
 
Här kommer en liten bildbomb:
 
Mitt resesälskap
 
 
   
 
 
 
Det fantastiska vattnet
 
   
 
 
   
 
Turistade vid "the Girl with the Seagull"
 
   
 
                            
 
   
 
 
   
 
12 km lång strandpromenad
 
Väl hemma i Sverige möttes vi av det typiska svenska vädret...
 
Längtar redan tillbaka till Kroatien, hoppas det inte dröjer lika lång tid tills nästa gång jag åker dit!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Mysig ni verkar ha haft det jag tänker på va fint vi had det i Dubrovnik.MILJONER KRAMAR MAMMA!!!

2012-08-28 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0