Superhjältetema

Hittar mig själv lite då och då vandrandes runt bland möbler, ofta på Ikea, för att få en känsla och en bild över hur min lägenhet en dag kommer att se ut. Är så flyttsugen nu så att jag skulle kunna spricka, skönt att det inte är långt kvar nu.
 
Igår var jag och Marie-Louise ute på en trevlig middag på Esofagus (aka. Efesos). Vi hamnar som vanligt i händelsernas centrum och fick även denna gång första parkett. Såg x-antal epa-traktorer köra runt stan på både bra och dåliga sätt, samt 2-3 polisbilar som lite halvhjärtat bevakade deras bravader.
 
Maria mötte sedan upp oss två för att gå på bio. Vi såg Batman, kan väl säga att den får ett godkänt betyg men inte mycket mer än det. Så vinnaren i superhjältefighten blir Spindelmanen, den hade helt enkelt lite bättre handling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0