Sommarvärme

Gjorde mitt sista pass på praktiken igår. Har varit en helt underbar praktik, där jag verkligen fått vara sjuksköterska och haft hand om allt. Känns faktiskt lite bättre att börja jobba efter denna praktik, men jag kommer fortfarande var spänd inför att börja jobba på riktigt! Lämnade även igår kväll (efter eurovision!) in min sista seminarieuppgift på utbildningen. Nu har jag bara ett enda seminarie kvar på hela sjuksköterskeprogrammet sedan är jag klar!

Idag gick jag över till Maria en sväng. Blev bjuden på super god paj och solade på trappen! Nu borde jag sätta mig och skriva en budget men det är så fruktansvärt varmt i min lilla kottelåda så jag tror att jag smälter bort snart. Det är inte så lätt att ta tag i saker då...


Kommentarer
Postat av: Maria

Värsta bästa överraskningen att du dök upp, det komiska var att jag innan jag handlade tänkte på vad du gjorde idag och om jag skulle ringa o se om du hade tid att fika :D

2012-05-25 @ 22:02:01
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0